:: Lotnictwo Wojskowe 1939 :: Polskie Siły Powietrzne
we Francji 1939-1940
:: Polskie Siły Powietrzne
w Wlk. Brytanii 1940-1946
:: Armia Polska na Wschodzie i 2 Korpus Polski 1941-1946 :: Polacy w USAAF
1943-1945
:: Lotnictwo ludowego Wojska Polskiego
1943-1945
:: Wojenne relacje lotników :: Życiorysy lotników :: Loty bojowe i operacyjne :: Cmentarze wojenne :: Szkoła Podchorążych Lotnictwa 1925-1939 :: "Lista Bajana" :: "Lista Krzystka" :: Pozostałe artykuły :: Podziękowania i źródła :: Księga gości :: O stronie - kontakt :: Wyszukiwanie :: "Poszukuję informacji
o lotniku..."
:: Udostępnij swoje zbiory :: Linki
Księga gości

Witaj w księdze gości! Możesz tutaj wpisać swoje uwagi i komentarze dotyczące strony
(w sprawie kontaktu z autorem proszę kliknąć tutaj)

 



autor
e-mail
Twój wpis
Przepisz liczbę z obrazka
Wpisów: 1600
Strona:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115


Piotr Nasiołkowski
IP: 83.7.123.222
wpis z 09.07.2007
No, to mamy jasność odnośnie tego, czy w PSP służył, czy też nie służył żołnierz o nazwisku Burchard. Czy o to chodziło Ci Simonie? Bez względu na błędy ortograficzne: Odezwij się! Może ktoś będzie w stanie podać Ci więcej szczegółów. Może znajdą się jakieś fotografie? Pozdrawiam
Zenek
IP: 83.8.5.17
wpis z 08.07.2007
Burchard Józef kpr.strz.sam. później latał w 305 db (1942/43r) i został odznaczony Orderem VM kl.V.
Piotr Nasiołkowski
IP: 83.4.111.70
wpis z 07.07.2007
W 304 dywizjonie bombowym służył także podoficer o nazwisku Burchard. Nie podając jego imienia, Dziennik Operacyjny 304 dywizjonu bombowego odnotowuje go jako członka Wellingtona IC nr 1602 biorącego udział w nocnym nalocie z 25 na 26 października 1941 roku na port w Cherbourgu oraz w nocy z 16 na 17 grudnia 1941 roku na port w Ostendzie. W obu tych akcjach jako członek innej załogi brał udział mój wuj - sgt Zygmunt Sasal
Zenek
IP: 83.8.20.47
wpis z 06.07.2007
Panie Januszu wiem, że to był błąd i już nie chiałem zaśmiecać Wojtka strony. Jutro odezwę się do Pana na maila. Pozdrawiam Zenek
Janusz M
IP: 81.190.187.115
wpis z 06.07.2007
Przepraszam za pomylenie nazwiska - miało być Budziński,błąd literowy z mojej strony.Jesli ktoś posiada spis lub wykaz absolwentów Wyższej Szkoły Pilotażu w Grudziądzu w latach 1937-39 to chętnie nawiąże kontakt
Wojciech Zmyślony
IP: 212.127.91.141
wpis z 06.07.2007
Panie Januszu,
dziękuję za informacje, jednkże pan Zenon podaje prawidłową wersję nazwiska "Budziński" a nie - jak Pan napisał - "Budzyński" lub "Budziski".
Janusz M
IP: 81.190.187.115
wpis z 06.07.2007
Panie Zenek! chodzi o ppor.Jana Budziskiego(wojnę zakończyl z tym stopniem),uczestnikem ataku w dniu 2.IX.39 na niemieckie wojska w rej.Gruta-Łasin.
Zenek
IP: 83.8.37.148
wpis z 05.07.2007
Burchardt Leopold po wojnie osiadł we Francji. Byli dwaj lotnicy o nazwisku Burchard: Józef i Marian. Panie Januszu M. a czy nie chodzi o Budzińskiego Jana?
Janusz M
IP: 81.190.191.18
wpis z 05.07.2007
Do Pana Wojciecha! kapral Jan Budzyński pilot 141EM,145dm,605dm oraz 302dm uczestnik Bitwy o Anglię obecnie mieszka w Pacific Palisades kolo Los Angeles .pozdrawiam
Andrzej kepinski
IP: 83.254.140.157
wpis z 05.07.2007
Chcialbym serdecznie podziekowac Panu Wojcichowi Zmyslonemu,za tak wspaniala strone.Jestem kuzynem sp.pplk.pil.Jozefa Kepinskiego,dowodcy dywizjonu 1/145,walczacego we Francji w 1940r.,i ppor.pil.Stefana Kepinskiego.
tygryś.
IP: 83.15.100.212
wpis z 04.07.2007
Kopalnia wiedzy na temat udziału PSP w DWŚ.Nic dodać nic ująć:kawał dobrej roboty.
Greg S.
IP: 83.21.49.168
wpis z 30.06.2007
W PSP może nie było Burharda, ale był Leopold Burchard, który został w lutym 1945 r. przydzielony do 302 DM. Można spekulować, że jeśli nie wrócił do kraju, zmienił nazwisko na Burhard, by w nowej ojczyźnie poprawnie wymawiano jego nazwisko. Inna sprawa, że w miesięcznych sprawozdaniach z działalności 302 DM widnieje znazwisko Burchard, a w Księdze Myśliwców - Burchardt. Pozdrawiam Grzechu
trace
IP: 83.11.0.54
wpis z 28.06.2007
Swietna strona,wreszcie mozna znalezc informacje zrodlowe i kontakt z archiwami.Czy probowal ktos moze odwiedzic archiwum w Norholt?Szukam wiadomosci o krewnym........
Piotr Nasiołkowski
IP: 83.4.101.158
wpis z 25.06.2007
Szanowny Panie Marcinie Oleś, Pański dziadek. porucznik Tadeusz Oleś wielokrotnie latał w tej samej załodze, co mój wuj; kapral Zygmunt Sasal. pański dziadek zginął w dniu 16 października 1942 roku. Wiem jak, wiem kto i gdzie go zestrzelił. U mnie w domu wisi na ścianie zrobiona w dniu 7 listopada 1941 roku fotografia załogi. na tej fotografii jest uwieczniony zarówno Pański dziadek, jak też i mój wuj. Pozdrawiam. Myslę, że zechce się Pan ze mną skontaktować dlatego podaję mój adres E-mail; nasiolkowski@wp.pl.

Wpisów: 1600
Strona:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115

 

Autor strony zastrzega sobie prawo usuwania wpisów zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwe lub w inny sposób naruszające zasady współżycia społecznego. Jednoczesnie przypomina się, że osoba zamieszczajaca takie wpisy może ponieść za ich treść odpowiedzialność cywilną lub karną.
:: wstecz